Mega-Des

Plaagdierbeheersing en Ongediertebestrijding

  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Home
  • Over Mega-Des
    • Waarom Mega-Des?
      • Missie van Mega-Des
      • Referentie Vogelwering
      • Referentie GDP ruimtes
    • IPM
      • Weringsmaatregelen
      • Dakgootpreventie tegen plaagdieren
      • Bijenbekje
  • Plaagdierbeheersing
    • Ongediertebestrijding
    • Muizen bestrijden
    • Ratten bestrijden
    • Wespen bestrijden
    • Zilvervisjes bestrijden
    • Papiervisjes bestrijden
    • Plaagdieren Encyclopedie
    • Welk beestje heb ik last van?
  • Faunabeheer
    • Vogelwering
    • Dakgootpreventie tegen ongedierte
  • Houtaantasters
  • Blog & Nieuws
  • Contact
    • Nieuwsbrief
    • Privacy Statement
    • Vacatures
  • Klantenportaal
Je bent hier: Home / Nieuws / Onderzoek: Hotel reviews en beestjes

Onderzoek: Hotel reviews en beestjes

10 september 2020 door Alex Mars

De zomer is in volle gang en terwijl reizigers last minute hun tickets boeken, hun koffers pakken – en nu – bloggen, sms’en en tweeten om de hele wereld te informeren over hun vakanties, is er recent een onderzoek geweest over de Hospitality Branche en ongedierte en hoe gasten daarop reageren.   Dit onderzoek toont aan dat hotelgasten bloggen over ongedierte in hotels en dat ze ‘nultolerantie’ hebben voor dingen die ’s nachts steken – of bijten.

Ongedierte in horeca en reviews
Ontlasting en huidvervelling van bedwantsen in een gordijnplooi

Onderzoek over hotel reviews en ongedierte

Er werd samengewerkt met taalexperts John Crotts, Ph.D., en Peyton Mason, Ph.D., om de frequentie van vermeldingen over de hele wereld van ongedierte op blogs over reizen en restaurants te bepalen en de impact op de gasten.

Studies naar andere vormen van hotelservice en enquêtes mislukken vaak en zijn niet te vergelijken met de reactie die gasten hebben op ongedierte.
In vrijwel alle blogverhalen die we hebben beoordeeld, hadden pogingen van hotelmanagement om de situatie te verhelpen totaal geen effect op het terugwinnen van de loyaliteit van gasten ” –

aldus John Crotts, Ph.D., hoofdonderzoeker voor de studie en hoogleraar gastvrijheid en toeristisch management aan de College van Charleston.

In tegenstelling tot een onbeleefde werknemer, een maaltijd die koud werd geserveerd of een kapotte airconditioning, werd het waarnemen van ongedierte als onacceptabel geacht en als een mislukking gezien!   Van de 2,89 miljoen beoordeelde hotelblogs noemde meer dan 1 op de 100 een plaag in het verhaal.

steekmug die een ongediertebestrijder kan bestrijden

Eén beestje in uw hotel heeft vaak desastreuze gevolgen!

Hotelmanagers moeten weten dat er maar slechts één beestje nodig is om de perceptie van een hotelgast te vertroebelen – “een enkele kakkerlak, bedwants, muis of spin kreeg negatieve aandacht en in alle beoordelingen op één na rapporteerden de in de steekproef opgenomen gasten geen tolerantie voor ongedierte. “

Andere goede hotelaspecten worden bij aanwezigheid van beestjes overruled 

Uit de studie is gebleken dat gasten zich richten op het aanwezige ongedierte in plaats van op andere aspecten van het hotel, zoals prijs en service.
Woorden als “vreselijk, vies en weerzinwekkend” verschenen vaak naast vermeldingen van ongedierte.

Ter vergelijking: gasten die geen ongedierte in hetzelfde hotel tegenkwamen, registreerden een positieve indruk van het pand en hun kamer.

“Het sterke meetbare effect van elk ongedierte – ongeacht het hoteltype – is aanzienlijk”, zegt Crotts. “De aanwezigheid van een plaagdier in een enkele kamer werpt een schaduw over het hele hotel en impliceert voor de talloze consumenten die op reisblogs kijken voor aanbevelingen dat de hele faciliteit onrein of ongezond is.”

Aanwezigheid van beestjes in hotel is moeilijk te compenseren

Volgens Crotts is het heel moeilijk om te herstellen van een plaagwaarneming.
Zelfs als het management zich verontschuldigt of een vorm van vergoeding biedt voor het incident, zijn klanten terughoudend om terug te keren.

Voor alle ongedierte (behalve vliegen bij het zwembad) zou 100% van de bloggers niet opnieuw in de accommodatie verblijven of het hotel aanbevelen aan anderen.

“Hoteliers zouden deze resultaten moeten benutten om beter samen te werken met hun plaagdierbeheersingsbedrijf om zo hun plaagdierbeheersplan te optimaliseren. “Het implementeren van proactieve processen, zoals het trainen van personeel om tekenen van ongedierte te identificeren, kan een grote impact hebben op het vroegtijdig opvangen van plaagdierproblemen – voordat gasten dat doen.

Kakkerlakbestrijding tegen een Oosterse kakkerlak

Schakel hulp in bij ongedierte in uw hotel!

Heeft u overlast of hinder van ongedierte in uw hotel?
Twijfel niet en neem contact met ons op! Wij gaan graag het gesprek met u aan om een geschikte oplossing te vinden voor uw ongedierteprobleem!

Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoon, mail of middels ons contactformulier.
mega-des logo


Telefoon: 0320-286900
Email: info@megades.nl

Dit delen op:

  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend)

Gerelateerd

Categorie: Nieuws Tags: horeca, hotel, ongedierte horeca, ongedierte in hotel, ongediertebestrijding horeca, ongediertebestrijding hotel

Mega-Des Plaagdierbeheersing BV
Artemisweg 105D
8239 DD Lelystad
info@megades.nl
0320-286900

Service door heel Nederland!

Voordelen van mega-Des35 jaar ervaring
Voordelen van mega-DesKPMB keurmerk
Voordelen van mega-DesCEPA keurmerk
Voordelen van mega-DesVCA * gecertificeerd
Voordelen van mega-DesCertificeringsschema IPM Knaagdierbeheersing

Populaire blogs

  • Honderden lieveheersbeestjes in huis, help!
    Honderden lieveheersbeestjes in huis, help!
  • Wantsen in huis of bedrijf? Dit moet u doen!
    Wantsen in huis of bedrijf? Dit moet u doen!
  • Grasvliegjes bestrijden; help, wat moet ik doen?
    Grasvliegjes bestrijden; help, wat moet ik doen?
  • Kraaien verjagen; ik ben die kauwen helemaal zat!
    Kraaien verjagen; ik ben die kauwen helemaal zat!
  • 10 dingen die je moet weten over muizen
    10 dingen die je moet weten over muizen

Nieuwsbrief

Werkgebieden

Almere – Alkmaar – Amersfoort – Amstelveen – Amsterdam – Beverwijk – Biddinghuizen – Bilthoven – Delft – Den Haag – Dordrecht – Dronten – Elburg – Emmeloord – Enkhuizen – Haarlem –  Harderwijk – Hilversum – Hoofddorp – Hoorn – Huizen – Leiden – Lemmer – Lelystad – Purmerend – Rijswijk – Rotterdam – Schiedam – Utrecht – Urk – Zaandam – Zeewolde – Zoetermeer  Zutphen – Doetinchem – Deventer – Arnhem – Zevenaar – Zwolle – Drachten – Leeuwarden – 

Contact

Mega-Des Plaagdierbeheersing BV
Artemisweg 105D
8239 DD Lelystad

info@megades.nl
0320-286900

Service door héél Nederland!

KvK: 52364437
BTW-nummer: NL8504.11.580.B01

Openingstijden:

ma t/m vrij  07:30 – 17:00
za en zo:             gesloten

 

Laatste nieuws

  • Wat te doen bij vogeloverlast?
  • Hoe u muizenkeutels opruimt
  • Vogelwering in bulkstations
  • Hoe u rattenkeutels opruimt
  • Ongedierte in de winter; voorkom dat ze bij u binnendringen!
  • Houd deze winter het ongedierte buiten
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube

Copyright © 2023 · Enterprise Pro Theme op Genesis Framework · WordPress · Log in

Om uw ervaring te verbeteren maakt deze website gebruik van cookies. Door op "accepteren" te klikken gaat u akkoord met het verwerken van cookies.
Cookie InstellingenAccepterenAlles afwijzen
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDuurOmschrijving
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
OPSLAAN & ACCEPTEREN
 

Reacties laden....